طرز تهیه خوراک لوبیا سبز خانگی

چهارشنبه 3 دی 1399
12:26
علی حاتمی

خوراک لوبیا سبز یک غذای سالم و مقوی است که از مواد اولیه تماما ارگانیک تهیه می شود و اگر در کنار ماست موسیر میل شود مزه بی نظیری را به شما هدیه می دهد.


مواد لازم خوراک لوبیا سبز خانگی

مقدار مواد اولیه ذکز شده مناسب 4 نفر می باشد.

  1. 2 پیمانه لوبیا سبز
  2. گوجه 4 عدد بزرگ
  3. پیاز یک عدد بزرگ
  4. فلفل دلمه یک عدد کوچک

طرز تهیه خوراک لوبیا سبز :

ابتدا پیاز، فلفل دلمه، لوبیا و گوجه را خرد کنید. تابه ای را روی حرارت قرار داده و کمی روغن بریزید. پیاز را افزوده و تفت دهید. بعد از اینکه پیاز طلایی شد، نمک ، فلفل و زردچوبه بزنید. بعد از اینکه پیاز سرخ شد. لوبیا را بریزید و تفت دهید تا تغییر رنگ دهد. در ادامه فلفل دلمه را افزوده و تفت دهید. در مرحله بعد گوجه را بریزید و اجازه دهید تا مواد با هم تفت بخورد و بپزد. در آخر کمی آب اضافه کنید و درب تابه را ببندید تا خوراک پخته و جا بیافتد سپس سرو کنید.


[ بازدید : 52 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خوشمزه ترین مزه ها است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]